Skip to content

Polityka zwrotów

Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych z obowiązku zwrotu. Towary nietrwałe, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma, nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmujemy również produktów, które są artykułami intymnymi lub sanitarnymi, materiałami niebezpiecznymi ani łatwopalnymi cieczami lub gazami.

Dodatkowe artykuły bezzwrotne:

  • Karty podarunkowe
  • Produkty oprogramowania do pobrania
  • Niektóre artykuły do ​​pielęgnacji zdrowia i ciała

Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

Nie odsyłaj zakupionego produktu do producenta.

Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty pieniędzy:

  • Książka z widocznymi śladami użytkowania
  • Płyta CD, DVD, kaseta VHS, oprogramowanie, gra wideo, kaseta magnetofonowa lub płyta winylowa, która została otwarta.
  • Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje mu części z przyczyn niezależnych od nas.
  • Każdy przedmiot zwrócony po upływie 30 dni od daty dostawy

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.

Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on przetworzony, a środki zostaną automatycznie zwrócone na Twoją kartę kredytową lub oryginalną metodę płatności w ciągu określonej liczby dni.

Opóźnione lub brakujące zwroty pieniędzy

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z firmą obsługującą Twoją kartę kredytową, może minąć trochę czasu, zanim Twój zwrot pieniędzy zostanie oficjalnie zaksięgowany.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często mija trochę czasu na przetworzenie, zanim zwrot pieniędzy zostanie zaksięgowany.

Jeśli zrobiłeś wszystko, co trzeba, a nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@mantero.pl.

Przedmioty wyprzedażowe

Można zwrócić tylko przedmioty w regularnej cenie. Przedmioty wyprzedażowe nie podlegają zwrotowi.

Wymieniamy produkty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić produkt na ten sam, wyślij nam wiadomość e-mail na adres sklep@mantero.pl.

Jeśli produkt został oznaczony jako prezent w momencie zakupu i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz bon upominkowy o wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego produktu zostanie do Ciebie wysłany bon upominkowy.

Jeśli produkt nie został oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub osoba obdarowująca zamówiła produkt, aby przekazać go później Tobie, zwrócimy pieniądze osobie obdarowującej, która dowie się o Twoim zwrocie.

Aby zwrócić produkt, wyślij nam wiadomość e-mail na adres sklep@mantero.pl.

Będziesz odpowiedzialny za pokrycie własnych kosztów wysyłki zwracanego produktu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od zwrotu.

W zależności od miejsca zamieszkania czas, w którym wymieniony produkt dotrze do Ciebie, może się różnić.

Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi wysyłki z możliwością śledzenia lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.

Skontaktuj się z nami pod adresem sklep@mantero.pl w przypadku pytań dotyczących zwrotów i reklamacji.